Kwalitatief goede supermarkt
Ruime uitbreiding assortiment
"Onze Albert Heijn is klaar voor de toekomst, we hebben het assortiment behoorlijk uitgebreid", zegt supermarktmanager Rob van Oversteeg. Naast het creëren van extra ruimte en het optimaal benutten van alle hoeken van de winkel benadrukt Van Oversteeg dat in de winkel de nadruk vooral ligt op de versafdeling. “In vers kun je als winkel het verschil maken. Albert Heijn onderscheidt zich al jaren door het enorme versassortiment. Daarnaast willen spelen we zoveel mogelijk in op de multiculturele samenleving.”
Er zijn bij Albert Heijn Helftheuvelpassage dus veel groentesoorten te koop die nodig zijn om gerechten uit verschillende landen te maken. De internationale keuken wordt steeds populairder bij klanten", aldus Van Oversteeg. "Daarom vind je bij ons nu onder andere kousenband, cassave, bakbanaan en zoete aardappel." De klant heeft in de vernieuwde winkel eveneens keuze uit een zeer ruim assortiment zuivel, kaas, delicatessen, vlees - waaronder halal -, vis en kip. “Om deze formule goed onder de aandacht van de klanten te brengen moet je meer doen dan adverteren en praten. Je moet iets doen! Daarom zijn wij als Albert Heijn ook sponsor van het Wereldkinderfeest.”
Bijzonder trots is de supermarktmanager op het aanbod van Kies & Kook. "Dit concept wordt al door veel klanten bijzonder gewaardeerd. Het werkt simpel: je koopt vier Kies & Kook-producten en je zet binnen een kwartier een complete verse gezinsmaaltijd, inclusief vlees, vis, kip of vleesvervanger, op tafel. “Er zijn buitengewoon veel maaltijdvariaties mogelijk. Het gemak van de klant staat bij ons hoog in het vaandel.”