Rebranding

Rebranding

Misschien heb je op social media of in de krant wel iets voorbij zien komen over de rebranding van de Helftheuvel. Wat deze rebranding inhoudt willen we graag toelichten. Daarom gaan we je dit in deze blog uitleggen. Verder gaan we ook uitleggen wat er nieuw is voor de Helftheuvel en waar jij als bezoeker rekening mee moet houden na de rebranding. Tot slot zullen we wat dieper ingaan op de reden waarom de Helftheuvel voor een rebranding heeft gekozen .

Niet geïnteresseerd in de rebranding, maar wel op zoek naar andere informatie? Klik dan hier

rebranding

Wat is een rebranding?

Een rebranding is de verandering van een brand. In het Nederlands betekent dit het veranderen van een merk. Een rebranding betekent niet dat het product of de dienst anders wordt, maar het betekent wel dat de uitstraling en style anders worden. Een voorbeeld reden hiervan is dat een bedrijf wordt overgenomen en de nieuwe leiding het logo niet mooi vindt. In de meeste gevallen zit er meer achter dan alleen smaak. Een van de meest voorkomende reden van een rebranding is veroudering. Als je logo en/of stijl gedateerd zijn is het heel lastig om toch aantrekkelijk te zijn voor bezoekers. Met de tijd meegaan is één van de punten waar bedrijven op scoren. Als je kijkt naar grote merken zie je bijvoorbeeld ook vaak dat ze het logo deels of helemaal aanpassen na een aantal jaar. De reden hiervoor is om ervoor te zorgen dat ze met hun tijd meegaan en aan te blijven sluiten bij de behoeftes van hun klanten. Maar waarom is de Helftheuvel nou gaan rebranden? Dit gaan we je uitleggen in het volgende stuk.

Rebranding Helftheuvel

Waarom heeft de Helftheuvel een rebranding gedaan? Dat is een vraag die bij veel van jullie zal spelen. Ook de Helftheuvel vond dat het tijd werd voor een nieuwe en frisse look. Het oude logo was voor het laatst vernieuwd in 1997 en niet meer helemaal van deze tijd. Het oude logo zorgde ervoor dat heel de passage verouderd leek. Een verouderde uitstraling maakt dat ook alle winkels een verouderd beeld krijgen. En wie wilt er nou een nieuwe tv of nieuwe kleding halen bij een winkel waar je het gevoel van krijgt dat deze niet met zijn tijd mee gaat? Door het nieuwe logo en de nieuwe stijl van de Helftheuvel ziet alles er weer strak en nieuw uit. Verandering heeft tijd nodig, want nieuwe dingen zijn altijd anders en dus even wennen. Toch zijn we erg blij met de nieuwe uitstraling van de Helftheuvel!

Zien we jou snel in ons winkelcentrum?

Ben je door het lezen van deze tekst overtuigd geraakt dat je wilt komen winkelen bij ons winkelcentrum? Dan zien we jou graag verschijnen. Onze openingstijden vindt je hieronder. Heb je vragen of opmerkingen? Dan horen wij dat graag via één van onze social mediakanalen of KLIK HIER.

Laatste berichten

  • 11 augustus 2022
Totale weergaven 169Waarvan vandaag 1